tiistai 1. marraskuuta 2016

#5 Kuulumisia

Heips!  


Eli ajattelin tehdä teille tälläisen kuulumisia postauksen, koska Marraskuussa ja joulukun alussa tapahtui paljon kaikkea hyvää ja ei niin hyvää.. 
Saimme tietää 1.11.16 Mintun tallin Facebook ja instagramin kautta, että Antti oli lopetettu.. olin sillon koulussa ja hajosin täysin kesken tunnin... Vaikka välillä ei yhtään tehnyt mieli mennä Antilla tunneilla niin kuitenkin tulen rakastamaan Anttia AINA! ♡ Ikävä on todella kova.. :'(
Vaikka mulla onkin todella kova ikävä Anttia, niin onneksi mulle jää ikuisesti hyvät (ja huonot :D) muistot Antin kanssa. ♡
Antin jälkeen aloin hoitamaan Bollea.. Päätin Antin poismenon jälkeen, että haluan kunnolla hoitaa seuraavaa hoitohevostani ( eli Bollea jota en silloin vielä tiennyt, että kuka tulee mulle uudeksi ho.hepaksi..) 
Marraskuu meni muutenkin tosi paljon päin mäntyä, mutta kyllä tästä selvitään.. :)
Kiitos Aleandro "Antti"  ❤ (26.03.2001- 01.11.2016)
Hoitohevonen 06.08.2016 - 17.10.2016 ❤

Saatiin tietää 14.11.2016, että ketkä pääsevät Katrilliin ja Evankeliumiin...
Ja kyllä mä pääsin molempiin... 
Katrillissa menen Bollella  ja Evankeliumissa olen Joosef..
Ensin Emman piti olla Maria, mutta Emmsin rooli vaihdettiinkin tietäjäksi.. 
Sitten Iinan piti olla Maria, mutta hän päätti vahingossa murtaa jalkansa.. 
Nyt Maria on (toivottavasti) Jessy.... 
Ja Irmelin piti olla ekaksi aasi, mutta chekkonen vei Irmelin roolin.
Lauantaina on 2 talutustuntia, sitten mun oma tunti, esterataharjoitukset sekä katrilli ja Evankeliumi harjoitukset eli tiedossa on erittäin pitkä päivä. :/ 
Kuva: Riikka Pekkinen

~Jasu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti